4/2024

Julkaistu 04.03.2025

Pienryhmätyöskentelyä jättiryhmässä - toiminnallinen työpaja tiedonhaun pedagogisena menetelmänä

Kestävä kehitys opinnäytetöissä – tiedontarve, mittarit ja seuranta

Innostusta avoimeen oppimiseen ja oman osaamisen esiin tuomiseen

Terhi Kaipainen, Riikka Sinisalo

Mitä kuuluu, Kestävän kehityksen työkirja?

Noora Montonen, Anu Räty-Härkönen

Vinkit saavutettavan ruudunkaappausvideon tekemiseen

Maria Ahokas, Kirsi Vähäkangas

Datakouluttajien yhteisö rakentaa osaamista ja kouluttaa toisiaan – yhteisöllinen tuki on parasta

Päivi Malinen, Auli Harju, Minna Marjamaa

Kun kohdattiin: ilo irti keskustellen rastiradalla

Leena Elenius, Riitta-Liisa Karjalainen, Minna Kivinen, Arja Kunnela, Elina Laineenoja, Taina Pirhonen, Eija Suikkanen, Heidi Troberg

Lasten valtaamat AMK-kirjastot

Taina Pirhonen, Sari Haapsaari

Ajatuksia yhteiskirjoittamisesta ja kirjoittajuuden muodostumisesta

Karoliina Nikula

Tietoammattilaiset tiedon moninaisuuden äärellä – STKS seminaari Helsingissä 15.11.

Riikka Sinisalo

Onko tietoasiantuntija jo myös avointen lähteiden tiedustelun (OSINT) kingi?

Juha-Matti Laurio

Kreodin lukijakyselyn antia

Riikka Sinisalo

Ammattikorkeakoulujen avoimuuden taso on edistynyt: Avoimen tieteen ja tutkimuksen seurannan 2024 tuloksia

Hanna Lahtinen, Seliina Päällysaho

Opinnäytetyön aineistonhallinnan tukipalvelut 3AMK-korkeakouluissa

Eeva Klinga-Hyöty, Antti Nyqvist, Elina Nurminen, Minna Marjamaa