5/2020 Asiakaspalvelu- ja saavutettavuusnumero

Julkaistu 18.11.2020

Saavutettavampaa oppimista UDL-muotoiluajattelun ja e-kirjapalveluiden saavutettavuustoimintojen avulla

Erika Kallinen

E-kirjan saavutettavuus on monen toimijan takana

Pirjo Kangas

Kreodi 5/2020 on Asiakaspalvelu- ja saavutettavuusnumero

Minna Marjamaa

Informaatiolukutaidon opetus ja saavutettavuus

Kaisa Puttonen

Kokemuksia organisaation yhteisen chatbotin kehittämisestä

Hannu Jokiranta

Saavutettavuushattu päähän!

Päivi Karhumetsä, Päivi Ylitalo-Kallio

LUT-tiedekirjaston saavutettavat digipalvelut: digipalvelulain tarkoitus ja verkkopalvelujen arviointi

Anna-Liisa Helosalo

Totuus on tarua ihmeellisempää – selvitys Theseukseen tallennetuista mp3- ja mp4 -liitetiedostoista

Tiina Tolonen

Kirjastot koronakevään keskiössä

Noora Kontturi, Leena Väyrynen

"Kirjasto auttaa aina" – Asiakaspalvelumme käyttäjäkyselyssä

Anu Räty-Härkönen, Riitta Saarela

Datan avaaminen FAIR-palveluissa – case AMK-kirjastojen käyttäjäkyselyn data

Anna Mikkonen, Eeva Klinga-Hyöty, Susanna Kinnari