Julkaistu 03.06.2019

Pedagogiikkanumero 3/2019

Pedagogiikkanumero 3/2019

Klinikoista apua opinnäytetyöhön: tiedonhankinnan klinikat Karelia-ammattikorkeakoulussa

Kirsi Mononen

”Materiaali ilmoitetaan Moodlessa” - Mitä opintojaksoilla luetaan?

Pekka Uotila, Heli Manninen

Odotettu Justus–Theseus -integraatio viimeinkin avattu

Minna Marjamaa, Tiina Tolonen, Antti Nyqvist

OPINNÄYTETYÖ TYÖELÄMÄTAITOJEN OPPIMISPROSESSINA

Ilkka Väänänen, Päivikki Lahtinen

Aikakauslehtiartikkeleiden löydettävyys muutoksen kourissa

Leena Elenius, Anu Latva-Reinikka, Silja Saarikoski

Tiedonhankinnan opetuksen tila amk-kirjastoissa -kyselyn tuloksia

Riitta-Liisa Karjalainen, Leena Elenius, Arja Kunnela

Open Networked Learning – en nätkurs om nätkurser

Sarah Hagström

Flippade kurser i informationssökning

Gun Vestman

Eri kielet, kulttuurit ja työkalut, yhteiset ongelmat

Tomi Pelkonen, Anu Elsilä, Merja Sormunen, Kirsi Vähäkangas

Johda tiedolla

Kirsti Karttunen

OER19-konferenssissa Euroopan laidalla – avoin oppiminen tarvitsee suunnannäyttäjiä

Aino Helariutta

90 minuuttia hallittua kaaosta – kohti opiskelijalähtöistä tiedonhankinnan ohjausta

Maarit Koskela

Arjen työhyvinvointia Diakin kirjastossa

Helena Kankuri

Kuinka tuore amkilainen selviää informaatiolukutaidon opetuksesta?

Merja Sormunen

Pakopelaamalla kirjastotaidot haltuun

Joona Koiranen

Informaatiolukutaidon MOOC – kokemuksia Lahden ammattikorkeakoulusta

Riikka Sinisalo, Essi Prykäri

Miten se nyt menikään…

Hellevi Hakala, Kaisa Puttonen

Kesä kirjastossa

Kirsi Rönnqvist