2/2022 Ohjauksen ja oppimisen teemanumero

Julkaistu 08.06.2022

Informaation vääristyneet kasvot ja happamat ilmentymät

Leena Elenius, Riitta-Liisa Karjalainen, Eerika Kiuru, Kaisa Puttonen

Kokemuksia avointen oppimateriaalien tuottamisesta osana hanketta

Maisa Anttila, Taija Nöjd

Pääkirjoitus: Ammatti-identiteetti ja asennemuija

Minna Marjamaa

Googlaa vaan, mutta älä vain googlaa - tiedonhankinnan opetusta opiskelijan ehdoilla

Lea Mustonen, Eerika Kiuru

Suomi toisena kielenä – tiedonhankinta kolmantena

Anna-Liisa Helosalo, Heli Vilja-Sarromaa

Verkkokurssin kertomaa

Markku Hiltunen

Huikean hyvä juttu tää omatoimiaika! – Haaga-Helian kirjaston käyttäjätutkimus

Nina Rusi, Päivi Toivanen

Kirjasto vuonna 2040: täyskäsi tulevaisuutta

Pekka Uotila

Kirjallisuuskatsauksen ohjaus – perustana tutkimuskysymys ja ohjaushaastattelu

Minna Marjamaa, Riikka Sinisalo

Kokoelman inventointia uuden vuoden ratoksi

Noora Kontturi

Avoimen tieteen seuranta on käynnissä

Seliina Päällysaho, Minna Marjamaa

Asiakasviestintä loistaa entistä kirkkaammin osana korkeakoulukirjaston arkea

Suvi Kovanen

Työmaana tulevaisuus – 3AMK-yhteistyössä asiantuntijat tukevat toisiaan

Antti Nyqvist, Anna Laakkonen, Saara Vielma

Kohtaa kollega -kampanja 3AMK-kirjastoissa

Kaisu Sallasmaa

Opussumien kuulumisia Savoniasta

Anne Mikkanen, Anu Räty-Härkönen, Kirsi Rönnqvist, Tanja Savolainen

AMKIT-verkostopäivillä tähyttiin tulevaisuuteen

Jaana Latvanen, Marita Ahola

Kahvia ja pullaa - täältä saapuu julkaisukiertue!

Anne Heikkinen, Mira Juppi, Anu Räty-Härkönen

Theseuksen yksityiskohtien kevät

Tiina Tolonen, Antti Nyqvist, Minna Marjamaa

Kesäkirjastolaiset-kampanja käynnistyy – kerro kesästäsi kuvin

Kreodin toimitus

Xamkin avointen oppimateriaalien ohjelma syntyi yhteistyöllä

Terhi Kaipainen, Pekka Uotila