Julkaistu 16.02.2020

1/2020 Avoin TKi & oppiminen

1/2020 Avoin TKi & oppiminen

Annus horribilis eli kuinka selvisin tilastovuodesta 2019

Tiina Tolonen

Mitä ja miten opetetaan: informaatiolukutaidon uudet kehykset pilkahtelevat

Leena Elenius, Riitta-Liisa Karjalainen, Arja Kunnela

UAS Journal - vastuullista TKI-viestintää 10 vuotta

Ilkka Väänänen, Mervi Friman, Jaana Lamberg, Mauri Kantola

Älykkäästi avoimia - TKI-integroitua oppimista Lapin AMKissa

Helena Kangastie, Marja Pernu

Mistä on mittausdata tehty?

Nina Hynnä, Susan Heikkilä, Katariina Penttilä

Vaikuttavaa aineistonhallintaa vai velvoittavaa pakkoa? Aineistonhallinnan suunnittelun haasteet ja mahdollisuudet

Anna Mikkonen

Askel askeleelta tieteellisen julkaisemisen kustannukset läpinäkyviksi

Anna Laakkonen

Ilmaisia lounaita ei ole, ainakaan avoimen toimintakulttuurin edistämisessä - JAMK ponkaisi ykköstasolta kärkeen

Tiina Tolonen, Minna Marjamaa

Avoimuus on juurtunut ammattikorkeakouluihin OKM:n kypsyystasoselvityksen mukaan

Seliina Päällysaho, Hanna Lahtinen

Avoin oppiminen – mitä sen on ja millaisen roolin kirjastot voisivat siinä ottaa?

Aino Helariutta

Theseus-kysely 2020: Kerro mielipiteesi palvelusta

Antti Nyqvist, Tiina Tolonen, Minna Marjamaa

Matkalla datakirjastolaiseksi

Joona Koiranen

Datan hallinnan asiantuntija – tulevaisuuden osaaja

Seliina Päällyshaho, Turkka Näppilä

Avoimen tutkimuksen verkko-opettajana: kokemuksia Aineistojen avaaminen ja avoin julkaiseminen -verkkokurssilta

Riikka Sinisalo